BEOGRAD – Amerikanci su, što se ishrane tiče, poznati po najvećem procentu gojaznosti u svijetu, veoma nezdravoj hrani, brzoj hrani, Mek-u, burgerima i ostalim neprirodnim prerađevinama. Srbija je poznata po bogatim voćnjacima, prirodnim bogatstvima, odličnom vinu i rakiji, kao i po vrhunskom medu. Kako su se ovakvi antipodi spojili u jednom tekstu o srpskom medu na američkom sajtu?

Happy Honey je srpska kompanija koju je osnovao preduzetnik Darko Mandić. On je ovih dana bio u Njujorku na sajmu visokokvalitetne hrane „Fancy Food Show“. Na njihov štand došao je novinar Time, Inc. da napravi reportažu.

Kasnije je na sajtu Myrecipes.com (deo Time Inc. Food Collection i Time Inc. Lifestyle Network – onlajn izdanje američkog Time-a u kojem biraju najbolju hranu za doručak u SAD-u), osvanuo i tekst o sirovom medu. I to srpskom medu. Izgleda da Amerikanci umiju da prepoznaju zdravo, prirodno i kvalitetno, samo ne umiju da primjne i konzumiraju.

U današnjem svijetu zavladala je „moderna“ ishrana koja zahtjeva što prirodnije proizvode, puno voća i povrća i sirovih namirnica. Zato je ovde riječ o sirovom medu koji se ne zagrijava, zadržava svoja svojstva, a voće, kakao i đumbir kao dodaci daju neobičan ukus i primamljive boje.

Proizvodnja, receptura i sirovine su poreklom iz Srbije. Voće je iz Arilja, dobro poznatog kraja Srbije, a suncokretov med iz Vojvodine. (BIZLife)