SARAJEVO – Domaći trgovci povećali su udio na tržištu prehrambenih proizvoda u BiH u 2018. godini, a Bingo je osigurao udobnu vodeću poziciju na tržištu, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

– Domaći trgovci zauzimaju vodeći udio u savremenim maloprodajnim lancima u Bosni i Hercegovini, koji su povećali tokom perioda razmatranja, budući da su veliki međunarodni akteri Delhaize i ITM Enterprises napustili tržište, dok je regionalni igrač Tuš Trade bankrotirao a Agrokor je doživio teške turbulencije, smanjujući svoje poslovanje kao dio procesa restrukturiranja, navodi Euromonitor.

Bingo je tokom prošle godine ostao na hipermarketima, formatu koji mu je pružio dovoljno prostora za rast.

Najjači rast u udjela u modernim trgovinama prehrambenim proizvodima u 2018. godini, prema Euromonitoru, ostvario je Mercator – BiH. Maloprodajni brand Mercator je ponovno uveden u Bosni i Hercegovini u sklopu restrukturiranja Agrokorovog poslovanja sa stanovništvom.

Hipermarketi su zabilježili najveći rast vrijednosti u modernim trgovinama prehrambenim proizvodima u 2018. godini. Ovaj format je, kako navode analitičari Euromonitora, bio pošteđen drame koja se prvenstveno razvijala u supermarketima i prodavnicama, dva formata na kojima su Agrokorovi maloprodajni brendovi Konzum i Mercator fokusirani.

Domaći igrač Fis zadržao svoje prvo mjesto u mješovitim trgovcima u 2018. godini. Kompanija je revolucionirala format robnih kuća nakon rata devedesetih i bila je jedan od prvih maloprodajnih lanaca koji je uveo velike prodajne centre u BiH.

Manji format u mješovitim maloprodajnim lancima i raznovrsnim trgovinama, kontrolira Studio Moderna, koji je zabilježio solidan rast tokom perioda pregleda. Studio Moderna je regionalni specijalist za kućne potrepštine i još najviše prodaje ostvaruje iz tog kanala. (Indikator.ba)одноклассники моя страница анонимайзерлобановский александр отзывыdantistimei-poiskvisitrussiaролети