BANJALUKA/MOSTAR – Hypo Alpe Adria banke u Banjaluci i Mostaru uvele su instituciju zaštitnika prava klijenata – Hypo ombudsmana da bi na najkvalitetniji način obezbijedila potpunu zaštitu prava i interesa klijenata.

Hypo ombudsman biće zaštitnik prava klijenata banke i glavna osoba za kontakt u davanju preporuka za zaštitu prava klijenata ili za iznošenje njihovog prigovora, saopšteno je iz Hypo banke.

Osnovni zadaci Hypo ombudsmana jeste upravljanje prigovorima klijenata i informisanje klijenata o njihovim pravima u odnosima s bankom, kada klijenti smatraju da se banka ne pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja ili objavljenih opštih uslova poslovanja.

Iz Hypo banke navode da će njihovi klijenti imati mogućnost da putem jasno definisanih adresa, poštanskih i elektronskih upute zvaničan prigovor Ombudsmanu. Odgovor klijentu biće dostavljen u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora. Ukoliko klijent ne bude zadovoljan odgovorom moći će se obratiti entitetskim Agencijama za bankarstvo.

– Uvođenjem funkcije zaštitnika prava klijenata potvrđujemo visoke etičke i profesionalne standarde Hypo grupe i njenog vlasnika, države Austrije. To je suština naše iskrene namjere da nastavimo graditi banku prvog izbora, koju klijenti cijene jer znaju da su njihovi interesi i njihova prava i na ovaj način dodatno zaštićeni. Hypo ombudsman je prirodan odgovor Hypo banke na potrebe i zahtjeve naših klijenata. Oni očekuju kvalitetnu uslugu i žele da znaju da postoji osoba u banci koja može u svakom trenutku da ih uputi kako da riješe nedoumice ili eventualne probleme u poslovanju s bankom – objašnjavaju iz Uprave Hypo banke Banjaluka i Uprave Hypo banke Mostar.

Izvor Agencije