PALE – “Jahorina osiguranje” iz Pala ostvarilo je u prvih šest mjeseci ove godine rast prodaje za 25 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dok je tržište osiguranja u RS raslo za tri odsto.

Ovi podaci, kako je istakao Miroslav Miškić, zamjenik generalnog direktora "Jahorina osiguranja", govore o uspjehu koji je ova kuća ostvarila u godini recesije. Rezultati poslovanja predstavljeni su povodom obilježavanja Svetog Prokopija, krsne slave ovog društva, i njegove 17. godišnjice poslovanja.

U ovom društvu su napomenuli da je premija "Jahorina osiguranja" u prošloj godini iznosila oko 17,8 miliona, a u prvih pet mjeseci oko 8,1 milion KM. Miškić je kazao da su u ovoj godini izbili na prvo mjesto u RS po visini naplaćene premije i broju prodanih polisa, čemu je doprinijela promjena pristupa prodaji osiguranja kroz partnerstvo s kompanijom "Vienna Insurance Management" iz Beča, koja posjeduje oko 75 odsto dionica "Jahorina osiguranja".

"Vlastitom reorganizacijom iskoristili smo potencijal koji je postojao u našoj kući. U godini recesije uspjeli smo rasti za 25 odsto. Nadam se da će ovaj trend biti nastavljen u drugom polugodištu u kojem čak namjeravamo da to povećamo", dodao je Miškić.

Naglasio je da će industrija osiguranja u RS bez stranog ulaganja imati veliki problem da se uskladi sa strogom zakonskom regulativom, što je jedan od preduslova euroatlantskih intergracija.

Govoreći o novim uslugama, Ranko Renovica, generalni direktor "Jahorina osiguranja", rekao je da su od ovog mjeseca uveli paket osiguranja stana, kuće, vikendice i svih stvari u njima po cijeni od 1,5 KM po metru kvadratnom godišnje.

"Zahvaljujući kvalitetu usluga, korektnom odnosu i brzim isplatama šteta stekli smo povjerenje više od 58.000 vlasnika motornih vozila u prošloj godini i zauzeli drugo mjesto u RS. Trend zavidnih rezultata nastavljen je u ovoj godini", kazao je Renovica.

Dodao je da su s partnerom iz Beča dobili novi kvalitet usluga i mogućnost širenja poslovnih aktivnosti u FBiH i napomenuo da je s radom počela filijala u Sarajevu.

Mladen Blažević, član Nadzornog odbora "Jahorina osiguranja", istakao je da su došli do vrha, ali da se na toj poziciji teže zadržati. On je kazao da su se usmjerili na proizvode koji se ne odnose na osiguranje motornih vozila, za šta se opredjeljuje većina ostalih društava, čime su napravili iskorak na tržištu osiguranja RS. U nastavku sprovođenja te poslovne strategije, dodao je, "Jahorina osiguranje" će uskoro na tržište izaći i sa životnim osiguranjem.

Kristijan Brandšteter, predstavnik "Vienna Insurance Management" iz Beča, odgovarajući na pitanje zašto su se odlučili za ulaganje u "Jahorina osiguranje" i na put da iz RS ulaze na tržište FBiH, naglasio je da se 51 odsto bogatstva nalazi u RS, a ne u FBiH.

"'Jahorina osiguranje’ je potcijenjeni dragulj kojem je nedostajala jasna meta i cilj i koji je imao dobru mrežu i menadžment", istakao je Brandšteter.

Izvor Agencije