Kompanija Mekdonalds (McDonald’s ) je otvorila novi restoran koji više liči na prodavnicu tehnološke kompanije nego na restoran, ali koji nam možda otkriva budućnost prodaje brze hrane.

Mekdonalds je prošle nedelje otvorio taj restoran u Čikagu, koji je ustvari staklena zgrada veličine 19.000 kvadratnih metara a koja, kako piše Business Insider više liči na “Apple” prodavnicu nego na restoran brze hrane – što je upravo kompanija i namjeravala.

Struktura je drugačija, ali su i dalje prisutni prepoznatljivi zlatni lukovi, zaštitni znak tog restorana brze hrane, a restoran će svakako biti otvoren 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.

Novi restoran posjeduje kioske za samonaručivanje, stolove, mobilni red i plaćanje, kao i usluge donošenja hrane– koje se proširuju na Mekdonaldsovim lokacijama širom SAD-a.

Povećanje mogućnosti dgitalnog naručivanja hrane je dio Mekdonaldsovog revidiranja pod nazivom – “Iskustvo budućnosti”. Trenutno oko 5.000 restorana ima te odlike, a kako kažu plan je da do 2020. godine transformišu sve restorane po tom modelu.

Restoran takođe naglašava nešto u šta Mekdonalds ulaže snagu za obnavljanje svog imidža: održivost. Ima više od 70 stabala na tlu, kao i solarne panele i mnogo saksija sa različitim biljkama.

Restoran je dizajnirala firma “Ross Barney Architects” iz Čikaga. (BIZLife)