BERN – Švajcarski prehrambeni div Nestle izvijestio je u četvrtak o većim prihodima u prvom tromjesečju zahvaljujući akvizicijama, uključujući pravo na prodaju Starbucksovih proizvoda u supermarketima širom svijeta.
Uprkos stagnaciji lične potrošnje u industrijalizovanim zemljama i usporavanju rasta na tržištima u nastajanju Nestleovi su prihodi u prvom tromjesečju porasli 4,3 posto, na 19,4 milijarde evra.

Udio akvizicija u povećanju iznosi 1,2 postotna boda.

Kompanija ipak nije bila posve imuna na slabiju ličnu potrošnju, koja se očitovala u slabijem povećanju cijena njezinih proizvoda u prva tri ovogodišnja mjeseca, za samo 1,2 posto.

Proteklih je godina kompanija bila pod snažnim pritiskom dioničara da poveća prodaju i profitabilnost, te je odlučila napraviti izmjene u portfelju s više od 2.000 robnih marki, uključujući poznata imena kao što su dojenačka hrana Gerber, mineralna voda Perrier i sladoled Haagen-Dazs.

Prioritet u strategiji rasta ipak je kafa. Nestle je vlasnik brenda kavenih kapsula Nespresso i instant kave Nescafe, a u kolovozu prošle godine kupio je za sedam milijardi dolara pravo na prodaju Starbucksove kafe izvan lanaca kafića te kompanije.

Grupa je posebno nastojala proširiti prisutnost svoje kafe u SAD-u, gdje je kupila većinski udio u brandu Blue Bottle Coffee i brand Chameleon Cold Brew.

Izvršni direktor Mark Schneider istakao je lansiranje novog asortimana od 24 vrhunska kofeinska proizvoda u Starbucksu u prva tri ovogodišnja mjeseca.

“Timovi Nestlea i Starbucksa obavili su izvanredan posao i razvili ove proizvode u samo šest mjeseci”, rekao je, dodajući da veća brzina i inovacija u kompaniji “očigledno donose plodove”.

Uprava je potvrdila prognozu više stope organskog rasta i većih operativnih profitnih marži u ovoj godini. (Seebiz)программа для поиска телефона по imei онлайнформа дляmake-upкупить зимнюю удочку салмоwhere is hermitageгруза