BANJALUKA, U tržnim centrima širom Republike Srpske (RS) tokom ove godine prodaja domaćih proizvoda povećana je za 15 do 20 odsto, rezultati su akcije “Naše je bolje” Privredne komore RS.

– U protekloj godini organizovano je   40 promotivnih aktivnosti u 25 tržnih centara u 12 gradova Srpske, a imali smo i prometovne aktivnosti u okviru devet sajamskih i desetak turističkih manifestacija – rekla je izvršni direktor Komore Dragica Ristić.

Navodeći da su se najviše kupovali mlijeko i mliječni proizvodi, ona je istakla da se kupovinom domaćih proizvoda ulaže u budućnost i čuvaju radna mjesta.

– Zbog toga je važno stalno podsjećati naše građane na ove činjenice, a ovo je prilika da se zahvalimo i medijima što su podržali našu akciju – dodala je Ristićeva.

 Privredna komora RS u drugoj polovini decembra počela je sa promocijom domaće proizvodnje i projekta “Naše je bolje” i posredstvom kataloga domaćih proizvođača u malim trgovinskim radnjama.

 Prema planu projekta za narednu godinu, Privredna komora nastaviće sa započetim aktivnostima promocija u velikim trgovačkim centrima, organizovanja seminara i edukacija, a predviđeno je i formiranje karavana domaćih proizvođača, koji bi na trgovima većih gradova Srpske promovisali domaću proizvodnju.

Izvor Agencije