PRIJEDOR – Gazdina rakija, proizvod kompanije “Prijedorčanka”, dobitnik je priznanja za najbolju ideju na sajmu brendova “Brand Fair 6”, koji je održan u Beogradu, istakli su u menadžmentu te prijedorske fabrike za preradu voća.

"Limitirana serija drenje, koja je jedna od osam voćnih rakija u sklopu proizvoda gazdina rakija, osvojila je nagradu za najbolju ideju u konkurenciji brendova velikih kompanija kao što su ‘McDonalds’ i ‘Microsoft'", kazala je Ljiljana Vukelić, izvršni direktor "Prijedorčanke".

Nova visokokvalitetna rakija od plodova drijena u luksuznom, limitiranom izdanju od 1.482 boce, koje su "obučene" u svečano odijelo, na tržište je lansirana krajem prošle godine, kazala je Vukelićeva, ističući da je proces prerade trajao dvije godine u cilju dobijanja vrhunskog kvaliteta.

Na sajmu brendova su se predstavile najpoznatije robne marke iz jugoistočne Evrope, tako da se proizvod "Prijedorčanke", ukazuju u tom preduzeću, može pohvaliti da je prepoznat kao specifičan brend koji se izdvojio u velikoj konkurenciji.

Ona je naglasila da je za veliki uspjeh brenda gazdina rakija zaslužan i tim kreativaca koji se na beogradskom "Brend Fairu" potrudio da napravi sjajnu sajamsku prezentaciju.

"Gazdinu rakiju za sada samo izvozimo, a od aprila ćemo je prodavati i na domaćem tržištu", najavila je Vukelićeva.

Duško Stojančić, komercijalni direktor "Prijedorčanke", rekao je da kapaciteti prerade te fabrike iznose 22.000 tona voća u jednom ciklusu.

"Oko 75 odsto svojih prihoda ostvarujemo na stranom tržištu, odnosno u zemljama bivše Jugoslavije, te Češkoj i Slovačkoj, a u posljednje vrijeme se sve značajnije probijamo na tržište SAD", rekao je Stojančić.

"Prijedorčanka" je u prošloj godini zabilježila rast proizvodnje od 20 odsto.

Izvor Agencije