BANJALUKA – Neformalno Udruženja građana “Superbrke” sedmu godinu zaredom organizuje humanitarnu akciju Movember u Banjaluci, koja ima za cilj da se probudi svijest o muškim bolestima, odnosno u borbi protiv raka testisa i prostate. Sberbank Banja Luka već četvrtu godinu za redom podržava ovu akciju, koja se u mjesecu novembru obilježava u svijetu, i koja pritom ima i humanitarni karakter.

„Sberbank Banja Luka je i ove godine dio humanitarne akcije „Movember, koja se kao dio svjetske kampanje već sedmu godinu održava u Banjaluci. „Movember“ predstavlja globalnu kampanju, koja ima za cilj da se u mjesecu novembru u što većoj mjeri probudi svijest o opasnostima karcinoma prostate i testisa, te da se u istom periodu prikupi što više sredstava za pomoć oboljelima od ove teške bolesti. Prepoznali smo značaj ove akcije, koja je edukativnog i humanitarnog karaktera, te se i ovog  „Movember-a“  prikupljeni novac uručuje dvojici momaka, koji se hrabro bore sa ovim oboljenjem„ izjavila je Biljana Ševa, rukovodilac Službe marketinga i komunikacija Sberbank Banja Luka.

„ S ponosom možemo da kažemo da je ovo do sada najuspješnija akcija, s obzirom da ove godine imamo najveći broj partnera. Ove godine su u pitanju dva momka Jokić Dalibor (1977) iz Trna koji je otac troje djece i bori se sa ovom bolešću pet godina i Mirel Kovač (1987) iz Gradiške. Njihova materijalna situacija je jako teška i u saradnji sa Univerzitetsko-kliničkim centrom u Banjaluci odlučili smo da prikupljamo sredstva kako bi im bar malo olakšali borbu sa ovom bolešću. Veliko nam je zadovoljstvo što je Sberbank Banja Luka i ove godine uz nas, te što je prepoznala značaj naše akcije te se ovom prilikom još jedanput zahvaljujemo na donaciji koja nam je svake godine od velikog značaja“, izjavili su članovi Neformalnog udruženja građana „Superbrke“.

Movember je nastao 2003. godine u Australiji među nekolicinom prijatelja koji su na šaljiv način pokušali da prenesu veoma ozbiljnu poruku – prevencija karcinoma prostate. Novembar je tako postao mjesec tokom kojeg muškarci puštaju brkove s ciljem podizanja svijesti o karcionomu prostate i testisa.Movember je kasnije, iz godine u godinu, prerastao u jednu od najvećih globalnih humanitarnih kampanju u okviru koje se prikupljaju donacije i obavljaju edukacije o bolesti.

(Swot)