Najbolje knjige za ovo ljeto trebalo bi da budu informativne i zabavne – one koje čine da se osjećate pametnije, a da vam nisu dosadne. Sajt Business Insider predstavio je sedam knjiga psihologa, direktora i drugih poslovnih eksperata.

Everybody Lies: Stephens-Davidowitz je ekonomista sa Harvarda i bivši zaposleni u Google-u, stručnjak u oblasti istraživanja podataka. U ovoj knjizi on piše o značaju podataka i na koje se sve načine mogu koristiti. Tvrdi da možete da predvidite stopu nezaposlenosti na osnovu internet upita za pornografijom. A Netflixov algoritam vas zna bolje nego vi sami sebe.

Barking Up the Wrong Tree, Eric Barker:  Već nekoliko godina unazad Barker vodi super-uspješan blog istog naziva, i dijeli svoja znanja o socijalnoj psihologiji koja pomaže čitaocima da se izbore sa svakodnevim izazovima. Barker koristi šaljiv način, kroz anegdote ali i naučna istraživanja da raskrinka rasprostranjene mitove oko nauke uspjeha.

Insight, Tasha Eurich: Tasha je organizacioni psiholog, i pomaže ljudima da prevaziđu probleme sa kojima se susreću na putu profesionalnog uspjeha – a većina ljudi koja zatraži pomoć od nje nije svjesna svojih mana i grešaka.
Glavna tema ove knjige jeste svijest o sebi, i zašto je presudna za uspjeh na poslu – posebno ako ste na rukovodećoj poziciji. Svako poglavlje ima primjer o nekom njenom klijentu, kao i relevantno naučno istraživanje, a završava se praktičnom vježbom koju čitaoci mogu da primijene na svakodnevni život.

The New Rules of Work, Alexandra Cavoulacos, Kathryn Minshew: Kavulakos i Minšju osnivači su i direktori, vrlo popularnog i uglednog sajta za zapošljavanje i savjeta za posao –The Muse. U knjizi dijele najvažnije lekcije koje su naučili o pronalaženju i pravljenju karijere iz snova. Ne samo da vam kažu da šaljete mejlove kompaniji iz snova, već vam daju obrazac – kako bi ta poruka trebalo da izgleda.

Wild Ride, Adam Lashinsky: Ova knjiga govori o usponu Ubera, prije ovog pada čiji smo svi svjedoci. Lašinski je istraživao kako je Uber postala jedna od vodećih kompanija.

Popular, Mitch Prinstein: Ako mislite da je popularnost bila bitna samo u srednjoj školi, varate se. Ovog mišljenja je doktor Mitch Prinstein, psiholog na North Carolina Univerzitetu. Popular je knjiga u kojoj su njegova (izmijenjena) predavanja u kome objašnjava da postoje dva tipa popularnosti: dopadljivost i status. Na kraju, shvatićete kako su vaša sreća i uspjeh bili oblikovani još u djetinjstvu i to na osnovu ove dvije vrste popularnosti. I još nije kasno da to izmijenite.

Hit Makers, Derek Thompson: Derek Thompson, urednik magazina The Atlantic, želi da nam pokaže da je ideja biti viralan prouzrokovala suviše jednostavno viđenje toga od čega se sastoji – hit. Tompson temeljno kreće od proizvodnje pop senzacija, kako newsfeed Fejsbuka oblikuje nacionalni diskusrs i kako je Donald Tramp izabrao put ka tome da postane predsjednik.