Njemačka želi da podrži razvoj proizvodnje evropskih baterija za električne automobile, a glavnu ulogu u elektromobilnosti namijenila je kompaniji “Varta”.

Prema pisanju bečkog Standarda, riječ je o investiciji u izgradnju nezavisne proizvodnje njemačkih baterija koja će iznositi nekoliko stotina miliona, a u daljem stadiju razvoja i nekoliko milijardi evra.

Berlin će vjerovatno predstaviti program finansiranja za jedan ili više konzorcija ove sedmice kako bi podstakao evropsku e-mobilnost.

Azijske kompanije trenutno dominiraju tehnologijom baterija, a Evropa zaostaje. To bi trebalo da se promijeni, a većinski vlasnik “Varte” Michael Tojner već neko vrijeme je u “intenzivnim razgovorima” o proizvodnji njemačkih baterija, rekao je za Standard CFO “Varte” Michael Pistauer. On, međutim nije potvrdio da “Varta” želi početi proizvodnju zajedno sa BASF-om i Fordom u Njemačkoj, a o čemu je izvijestio Reuters citirajući insajdere.
“Mi ne udaramo samo na jednu stranu”, kazao je Pistauer, te dodao da je zadovoljan što je bilo interesovanja sa više strana.

Njemačka zaostaje u elektromobilnosti udaljavajući se od milijardi evra koje se odnose na proizvodnju baterija. Glavni svjetski igrači su SKI, LG Chem i Samsung SDI iz Koreje, Contemporary Amperex Technology (CATL) iz Kine i Panasonic iz Japana.

Neke od ovih kompanija planiraju izgradnju postrojenja u Evropi.
U Njemačkoj Bosch se odrekao sopstvene proizvodnje, Continental do sada nije ništa u ovom segmentu pokazao, dok je VW u pregovorima sa SK Innovation o zajedničkoj proizvodnji. Daimler i BMW nemaju ambicije u proizvodnji i samo žele kupovati baterije. (Indikator.ba)