CAZIN –  Cazinski “Limometal” uprkos problemima koje je napravio virus korona uspio je da pored domaćeg i regionalnog tržišta zadrži većinu poslova u inostranstvu.

“Naravno da smo malo pojačali poslove na domaćem i regionalnom tržištu, ali da bi firma dalje napredovala veoma je bitno da nastavimo razvoj na tržištima širom Evrope. Posebno smo zadovoljni da je naš partner u Austriji uduplao narudžbe u 2020. godini i to je nešto što nas ohrabruje”, kaže Mensur Mulalić, direktor “Limometala”.

On dodaje i da su nastavili i konstatno poslovanje u Njemačkoj, a jedino je došlo do znatnog opadanja plasmana proizvoda u Italiji, ali su to nadoknadili dodatnim angažmanom u regionu.

“Nadamo se da će se i saradnja sa Italijom normalizivati do kraja godine”, kaže on.

Potpis “Limometala” kada je u pitanju pokrivanje nose brojni poznati objekti širom BiH, Balkana i pojedinih država u EU, a firma je ostvarila saradnje sa poznatim svjetskim kompanijama.  (Swot)