MOSTAR  – Privlačenje digitalnih nomada u Hercegovinu, pojedinaca koji za svoje poslovne aktivnosti koriste najmodernije tehnologije i nisu nužno vezani za jednu lokaciju, jedna je od glavnih aktivnosti koje će se u okviru projekta “Recooper” provoditi s ciljem oporavka turističkog sektora u BiH.

Ovaj projekt sufinansiraju Europska unija (EU) i vlada Njemačke kroz projekt EU4BusinessRecovery, saopšteno je iz Tehnološkog parka Intera.

Turistički i ekonomski potencijal koji leži u digitalnim nomadima kao ciljnoj grupi prepoznale su brojne zemlje svijeta, a u posljednjih nekoliko godina i zemlje zapadnog Balkana gdje ni BiH nije izuzetak.

Geografska pozicija, niski troškovi života, sigurnost, zajednica, prirodne ljepote, kulturna baština, gastronomija i različiti sadržaji samo su neke od karakteristika Hercegovine u kojima digitalni nomadi već neko vrijeme pronalaze razlog za posjetu i boravak.

Projekat “Recooper” od aprila ove godine zajednički implementiraju Privredna komora FBiH i TP Intera iz Mostara.

Kroz niz aktivnosti projekat će doprinijeti jačanju kapaciteta turističkih operatera i brendiranju Hercegovine kao destinacije za digitalne nomade.

Kroz prve aktivnosti projekta, 20 mikro, malih i srednjih poduzeća koja pružaju usluge smještaja, ugostiteljstva, prevoza, turističkih obilazaka, rekreativnih aktivnosti i drugih, imaće priliku pohađati radionice na kojima će se upoznati s potrebama digitalnih nomada, ali i učiti o digitalnom marketingu, copywritingu, brandingu i prodaji. Oni će s ekspertima raditi i na akcijskom planu na osnovu kojeg će moći prilagoditi svoje usluge potrebama ciljne grupe.

U okviru projekta razviće se i web platforma, kao središnja tačka na kojoj će digitalni nomadi moći pronaći sve informacije potrebne za njihov boravak, a preko nje će 20 turističkih operatera moći i predstaviti svoje usluge. (Fena)