NJUJORK- Izvršni direktor kompanije “Tesla”, Ilon Mask, na korak je od otvaranja lanca restorana, javlja “Blumberg”.

Kako navodi njujorška agencija, “Tesla” je 27. maja podnio zahtev američkom Zavodu za patente i žigove za upotrebu svog logotipa „T“ i još dvije verzije stilizovanog logotipa „Tesla“ u prehrambenoj industriji.

Sva tri zahtjeva se odnose na primjenu logotipa za „usluge restorana, pop-ap restoranske usluge (služenje hrane sa tezge na točkovima), samouslužne restoranske usluge i usluge hrane za ponijeti“.

“Blumberg” podseća da Mask već godinama priča o otvaranju restorana u južnoj Kaliforniji, te da je 2018. godine tvitovao da planira da pokrene „drive in” uslugu prodaje hrane, kao i roler i rok restoran na jednoj od novih lokacija “Tesline” Superpunionice za električna vozila u Los Anđelesu.

Ovog aprila je potvrdio napredak u realizaciji te ideje tvitom:„Glavna nova stanica za punjenje stiže uskoro u Santa Moniku! Nadamo se da ćemo otvoriti i restoran iz 50-ih i pustiti 100 najboljih filmskih klipova“. Prije toga je sa entuzijazmom najavio da će tamo u ponudi biti kokice zajedno sa „spoljnim ekranom na kojem će se vrtjeti 100 najboljih scena u istoriji filma“.

Mask, dakle, namjerava da na svojim stanicama za punjenje električnih automobila ponudi “popratne sadržaje” vozačima da nešto prezalogaje prije, u toku, ili nakon punjenja vozila, i da prekrate vreme gledajući najbolje filmske kadrove iz svjetske kinematografije.

Maskov brat Kimbel je, inače, vlasnik kompanije Kičen Restoran Grupa, koja upravlja restoranima u mnogom američkim saveznim državama, uključujući Kolorado, Ilinois i Tenesi, napominje “Blumberg”. (Tanjug)