SIJETL- Poznati lanci brze hrane u posljednje vrijeme izbacuju na desetine prozivoda sa menija, a riječ je o masovnoj promjeni u cijeloj industriji.

Ovo je postao trend među svjetski poznatim lancima, i svi su počeli da izbacuju određene proizvode.

Naime, restorani velikih lanaca poput “Dunkin’ Donuts”, “Chili’s” i “Sonic” među prvima su odlučili da znatno smanje svoj meni, izbacivši negdje oko 10 odsto proizvoda;

“Sve je započelo kada smo shvatili koliko je naš meni zapravo komplikovan i koliko je teško obučiti radnike da prave sve te proizvode. Samim time, bio nam je i otežan proces zapošljavanja novih radnika, jer je trebalo dosta vremena da se obuče za neke proizvode iz menija”, kaže Najdžel Trevis, CEO “Dunkin’s Donuts”, koji su među prvima počeli sa izbacivanjem određenih proizvoda. On dodaje da su shvatili da postoje proizvodi koji jednostavno ne mogu da budu na meniju;

‘Dakle, sami smo došli u takvu situaciju da smo bili primorani da odaberemo one koji će ostati na meniju, i one koje ćemo izbaciti”, kaže Trevis.

I dok mnogi stalni posjetioci njihovih restoran nisu ni primjetili promjene na meniju, tj, da nema skoro 10 odsto proizvoda u ponudi, za neke proizvode su se odlučili da ih vrate. Naime, tokom probnog perioda shvatili su da su se mnogi žalili zbog izbacivanja ‘Blueberry Swirl”, nakon čega su ovaj proizvod vratili na meni.

Ovaj poznati lanac nije sam u ovom poduhvati. Na sličan korak odlučio se i lanac “Chili’s” koji je izbacio čak 40% svog menija, i to još u septembru prošle godine. I lanci “Sonic” i “Dave & Busters” analiziraju tržište kako bi pojedonstavili svoje menije.

“Prvo što je neophodno jeste da uočimo koji su to proizvodi na meniju, koji su pobjednici, a koji su gubitnici. Ta analiza nije jednostavan proces. Za sada smo izbacili 17% menija i nismo vidjeli neke značajnije promjene u poslovnim rezultatima. Dakle, za sada je ovo jedan pozitivan potez”, kaže Hoze Duenjas, iz ‘Sonic”-a. (Bussines Insider)