SARAJEVO – Slovenačka kompanija “Mercator” uvešće početkom oktobra u svim svojim marketima u BiH novi sistem dvostrukog označavanja maloprodajnih cijena na policama.

Kupci će na licu mjesta moći da uporede cijenu istog proizvoda različitih proizvođača, bez obzira na veličinu originalnog pakovanja.

Na policama u “Mercatorovim” prodavnicama kupci će, osim cijene originalnog pakovanja, moći da vide i cijenu u kilogramima, odnosno litrima, koju će uporediti sa cijenom istog artikla drugog proizvođača, te se opredijeliti za određeni proizvod.

Aida Avdukić, izvršni direktor područja traženja i prodaje društva “Mercator BH” naglasila je da su se u kompaniji za ovo odlučili na zahtjev potrošača, koji su se žalili da pojedini artikli nisu uobičajene gramaže.

“Ovaj projekat posebno je značajan zbog toga što u posljednje vrijeme vrlo često imamo situaciju da se proizvođači pritisnuti svim naraslim troškovima proizvodnje odlučuju da iste artikle počnu plasirati na tržište u manjim pakovanjima”, istakla je Avdukićeva na konferenciji za novinare.

Ona je dodala da je projekat trajao tri mjeseca.

Sekretar Saveza potrošača BiH Mensud Lakota rekao je da je ovaj potez “Mercatora” veoma dobar, jer u posljdenje vrijeme i trgovci i prozvođači “varaju” potrošače na osnovu pakovanja.

“Ovo je jedan dobar primjer koji je u skladu sa implementacijom Zakona o zaštiti potrošača BiH, u segmentu oglašavanja i deklarisanja proizvoda”, istakao je Lakota.

Prema njegovim riječima, 40 odsto prehrambenih proizvoda koji se nalaze na tržištu BiH, proizvodi se nelegalno, niko ne zna njihovo porijeklo i u takvim slučajevima su problem i cijena i kvalitet i pakovanje.

Glavni federalni tržišno-turistički inspektor Jasna Bravica pohvalila je “Mercatorov” projekat, jer omogućava da svaki potrošač bude upoznat sa cijenom istog proizvoda različitog potrošača i da se prema vlastitom budžetu odluči za kupovinu određenog artikla.

Izvor Agencije