SARAJEVO – “Sarajevo PR Open” je po treći put okupio vrhunske predavače i ugledne PR stručnjake koji su sa više od 100 učesnika podijelili svoja iskustva na polju komunikacije i društveno odgovornog poslovanja.

Na jednodnevnoj konferenciji o odnosima s javnošću, koja je održana u hotelu “Sarajevo”, o društveno odgovornom poslovanju govorile su Ksenija Renko, direktorica “Publicis Consultants” Zagreb, Martina Rizman Matić, koordinatorica društvene odgovornosti “Vipneta”, Andreja Pavlović, “Hauska & Partners Group”, te drugi predavači iz BiH i regije.

„Skupovi poput ‘Sarajevo PR Opena’ su vemoa značajni, jer omogućavaju PR praktičarima da razmjenjuju iskustva. Smatram da u BiH ima mnogo kompanija koje posluju društveno odgovorno ali mnoge to ne komuniciraju na pravi način, zbog toga je bitno da se što više govori o društveno odgovornom poslovanju, jer je to i jedan način da animiramo i druge kompanije da se na tom polju što više angažuju. Naša komapnija strateški planira društveno odgovorno poslovanje u sklopu godišnjih planova i svi naši zaposlenici su ponosni što zajedno doprinosimo zajednici“, istakla je Vesna Beganović, direktorica agencije “Via media”.  

Učesnicima je predstavljeno istraživanje o društveno odgovornom poslovanju u BiH iz kojeg su mogli saznati da li kompanije u BiH strateški planiraju društveno odgovorne akcije, koje segmente u zajednici kompanije najviše podržavaju, koje kompanije su prepoznate kao društveno odgovorne i šta novinari misle o društvenoj odgovornosti kompanija u BiH. Istraživanje među poznatim bh kompanijama i uglednim bh novinarima je realizovala Lejla Brčaninović, PR direktorica agencije “Prime communications” Sarajevo u saradnji sa svojim kolegama.

Džejna Bajramović, direktorica marketinga Fabrike duhana Sarajevo, je predstavila aktivnosti FDS-a, kao domaćeg primjera, i istakla je koliko DOP može biti dobra vodilja za uspješno poslovanje. FDS je i od strane bh novinara prepoznata kao društveno odgovorna kompanija.

Veliku interesovanje kod učesnika izazvala je i panel diskusija o temi „Značaj društveno odgovornog poslovanja za kompanije u vrijeme krize“ na kojoj su učestvovali predstavnici bh kompanija, agencija i Srba Jovanović,član Odbora IPRA-e (International Public Relations Asociations).

Treći “Sarajevo PR Open” je u skladu sa temom pokazao svoju društveno odgovornu stranu i animirao sve učesnike da se uključe u humanitarnu akciju. Svi prisutni na konferenciji su imali priliku kupiti reprinte autorskih djela Mije Jeličić i time pomoći mladoj djevojci koja boluje od dijabetesa i kojoj je potrebna transplantacija pankreasa.

Uspješno realizovan treći “Sarajevo PR Open” je ponovo omogućio PR praktičarima u BiH da se dodatno edukuju, da uspostavljaju nove saradnje i razmjenjuju iskustva koja će im u svakodnevnom radu pomagati. Sarajevo PR Open je i kroz ovu konferenciju dao svoj doprinos u promociji odnosa s javnošću kao neophodne funkcije menadžmenta u našim preduzećima i organizacijama, ali i na uspostavljanju profesionalnih standarda u kvalitetnoj komunikaciji sa svim javnostima.

Četvrti “Sarajevo PR Open” je najavljen za mart 2010. godine.

Izvor Agencije