Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW sklopio je strateško partnerstvo sa kineskim tehnološkim divom Alibabom zbog sveobuhvatne saradnje u brendiranju, marketingu, uslugama, informacionoj tehnologiji.

Cilj partnerstva je sprovođenje strategije digitalizacije u cjelokupnom poslovnom procesu BMW-a koja bi trebalo da omogući distributerima da korisnicima pruže sveobuhvatno digitalno iskustvo.

BMW tako postaje prvi proizvođač automobila koji koristi Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS). Ovaj sistem će pomoći ubrzanju digitalnih operacija kroz BMW-ove poslovne segmente.

Prema Memorandumu o razumevanju, BMW i Alibaba zajednički će pokrenuti prva preduzeća za prodaju i usluge na internetu.

Kupci će ubuduće putem interneta moći da kupuju BMW i MINI vozila, da se jednim klikom prijave kao članovi zajednice brendova kako bi ostvarili ekskluzivne pogodnosti, kao i da izvrše onlajn rezervaciju usluga, uključujući test vožnju, popravku, održavanje, a uz potporu sistema ABOS nemački proizvođač i njegovi ovlašćeni distributeri će ubrzati i digitalnu transformaciju mreže u Kini. (Bankar.me)