ZAGREB – Prodaja novih automobila u Hrvatskoj pala je u periodu januar-oktobar ove godine za 43,4 posto u odnosu na isti prošlogodinji period, pokazuju  podaci o registracijama agencije Promocija Plus.

U tom je periodu, u Hrvatskoj je prodato 31.350 novih putničkih automobila, što je za 24.091 komada ili za 43,4 posto manje nego lani, prenosi Hina.

Samo u oktobru ove godine prodato je 3.093 automobila, što je u odnosu na isti mjesec 2019. godine manje za 1.011 vozila ili za 24,6 posto.

Najprodavanija marka novih automobila u Hrvatskoj u posmatranom 10-mjesečnom periodu bio je Folksvagen sa 5.046 automobila i tržišnim udjelom od 16,1 posto. zatim Škoda, članica istog koncerna, sa 4.312 prodatih jedinica i 13,8 posto tržišta, te Reno s 2.706 automobila i udjelom na tržištu od 8,6 posto.

Iza njih sljede Dačija, Kija, Suzuki, Hjundai, Pežo, Tojota i Opel.

Najprodavaniji modeli su Škoda Oktavija, Reno Klio, Folksvagen Polo, Dačija Sandero i Folksvagen T-Kros, a među prvih deset su još Folksvagen Golf, Dačija Daster, Kija Stonik, Reno Kaptur i Folksvagen T-Rok.

Hrvatski kupci su se od početka godine do kraja oktobra većinom (56 posto) odlučili za novog benzinca, a dizelaše je kupilo njih 35 posto. Za hibride se odlučilo 6,0 posto, za automobile na gas 2,0, a za električne jedan posto kupaca.