TOKIO – Japan je u srijedu počeo nacionalnu  kampanju za putovanja s ciljem oživljavanja  svoje turističke industrije, ali taj je angažman, u vrijeme rasta novih slučajeva virusa korona,  izazvao velike kritike.

Slogan kampanje “Idite na putovanje” su neki lokalni mediji nazvali  “Idite u nevolje”.

Ponuđene su subvencije do 50 posto na putovanja unutar prefekture i iz njih, izuzev Tokija, koji je uklonjen iz programa prošle sedmice nakon porasta infekcija virusom korona u glavnom gradu Japana, prenosi Reuters.

Mnogi japanski guverneri htjeli su da kampanja bude odgođena ili izmijenjena iz straha da će se virus proširiti u ruralna područja koja sada imaju mali broj zaraženih, dok je anketa u časopisu Mainichi ove sedmice pokazala da 69 posto javnosti želi da program u potpunosti bude otkazan.

“Ne postoji promjena u našem stavu za oprezno ponovno pokretanje ekonomskih aktivnosti, dok istovremeno tražimo od javnosti saradnju u sprečavanju širenja virusa korona”, rekao je premijer Shinzo Abe novinarima u srijedu na upit o kampanji.

Guvernerka  Yuriko Koike, međutim, pozvala je stanovnike Tokija da ostanu kod kuće tokom četverodnevnog vikenda koji počinje u četvrtak.

“Ključno je da se starije osobe i ljudi s već postojećim rizikom suzdrže od nepotrebnih izleta”, rekla  je Koike u utorak naveče.

Očekuje se da će  ministar ekonomije Yasutoshi Nishimura na sastanku u srijedu najaviti odgodu faznog ponovnog otvaranja stadiona i manifestacija.

Vlada je planirala ublažiti ograničenja za stadione i koncertne prostore počevši od avgusta, omogućujući im da djeluju s polovinom maksimalnog kapaciteta. Ali očekuje se da će odgoditi svoje planove zbog svakodnevnog porasta infekcija.

Tokio je u srijedu ujutro objavio da se očekuje da će dnevne infekcije doseći preko 230 slučajeva.

Japan do sada nije imao brzo širenje virusa koji je ubio desetke hiljada ljudi u drugim zemljama. No, novi slučajevi u Tokiju i drugim gradovima oglasili su alarm u zemlji koja je mislila da je virus pod kontrolom. (Fena)