
Dodjelom nagrada za najbolji novinski članak ili TV prilog koji se bavi problemom crnog tržišta duvanskih proizvoda u BiH, završena je Šesta kampanja “Stop švercu” koju zajednički organizuju Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) i Udruženje ekonomista RS SWOT.
Prvu nagradu osvojio je Željko Svitlica iz Euronewsa, čiji je članak na analitičan način posebno istakao važnost suzbijanja crnog tržišta cigareta i doprineo podizanju svesti javnosti o ovom problemu.
Drugu nagradu dobili su: Andriana Pisarević (Capital.ba), Benjamin Redžić (Klix.ba), Dragan Sladojević (Nezavisne novine) i Sanela Dujković (N1). Njihovi članci I TV prilozi su svojim kvalitetom i objektivnošću značajno doprineli kampanji, pružajući detaljne informacije i analize o uticaju šverca cigareta na ekonomiju i društvo.
Njima su nagrade uručene na prijemu u Banjaluci odakle je poručeno da su mediji važna karika u lancu borbe protiv šverca duvana te da su rezultati iz godine u godinu sve vidljiviji.