SARAJEVO – Bosna i Hercegovina je turistička destinacija sa značajnim potencijalom i vjerovatno će se nastaviti razvijati iznad prosjeka evropskih destinacija u narednom periodu. 

Ovo se navodi u istraživanju analitičke kuće Euromonitor koja je analizirala turističke tendove u BiH, izvještava Indikator.ba. 

Navodeći razloge za očekivani dalji rast u turizmu, Euromonitor navodi rastući interes za BiH kao destinaciju sa jednog od razvijenih izvora tržišta širom svijeta – Bliskog istoka i Afrike; potencijalno zasićenje u kategoriji kratkoročnih zakupa; kontinuirano poboljšanje u saobraćajnoj infrastrukturi; prekograničnu saradnju sa turističkim predstavnicima iz dobro razvijenih turističkih destinacija kao što su hrvatska obala, crnogorska obala, rijeka Tara, Mokra Gora i Plitvička jezera. 

U analizi se navodi da je u turističkoj industriji u Bosni i Hercegovini u protekloj godini dominiralo snažno povećanje dolazaka. Kao značajan događaj Euromonitor izdvaja rekonstrukciju Trebevićke žičare koje je vodeća nova atrakcija u ovoj godini. 

U analizi se, također, navodi da je online prodaja putovanja i dalje manja u poređenju sa “offline” prodajom širom različitih kategorija u 2018. godini, ali raste brže i vjerovatno će prestići “offline” prodaju u nekim kategorijama u narednom periodu. 

– Ključni igrači u on-line sferi su posrednici putovanja, koji su postavili temelje i nastavili da olakšavaju rast online prodaje u turističkoj industriji, navodi Euromonitor. 

Sa rastućom važnošću online posrednika za putovanja, bilo da se koriste za svrhu rezervacija ili istraživanja, performanse turističkog biznisa, a prije svega hotelski i slični smještaj sve više podliježu online ocjenama i recenzijama, dodaje se u analizi.