ALBA – Italijanski proizvođač čokolade i ostalih konditorskih proizvoda Ferero planira da poveća prodaju Kinder čokolade u SAD.
Proizvođač Nutele je već proširio prodaju brenda Kinder u Sjedinjenim Američkim državama na više od 500 miliona dolara u posljednjih pet godina, a planirano je proširenje posla na milijardu dolara, rekla je u intervjuu Blumbergu viši potpredsjednik zadužen za brend u Sjevernoj Americi Ketrin Bertrak.
Kako navodi američka agencija, SAD su najveći svjetski potrošač čokolade, sa potrošnjom dvostruko većom od drugorangirane Njemačke, prema istraživaču potrošača Euromonitor International. Kako se navodi, potražnja za ovom i dalje relativno jeftinom poslasticom, ne smanjuje se čak ni u uslovima inflacije.
Ferero već prodaje svoje linije Kinder Joy, Kinder Bueno i Kinder Seasonal u SAD, a planira da izbaci Kinder Chocolate u avgustu, najavila je Bertrak.
“To će pomoći da se razvije i proširi brend koji već ostvaruje prodaju od 7 milijardi dolara širom svijeta svake godine”, dodala je.
Da bi podržao rast kompanije u SAD, Ferrero proširuje svoje proizvodne kapacitete u Blumingtonu, Ilinois, a takođe otvara novi centar za inovacije u Čikagu.
Međutim, navodi Blumberg, troškovi robe rastu, a klimatski fenomen El Ninjo pretstavlja prijetnju vremenskim prilikama, što bi moglo da poremeti snabdijevanje šećerom i kakaom i smanji marže proizvođače čokolade.
Prema riječima Bertrak, kompanija je donijela odluku da proširi poslovanje u SAD, a rastuća inflacija to neće promijeniti.
“Iako je Ferero podigao cijene u skladu sa konkurencijom, to se ne odnosi na sve proizvode. Kao rezultat toga, kompanija je nastavila da raste”, istakla je Bertrak i dodala da kompanija rastom cijena nadoknađuje određeno povećanje troškova, ali ne sve.