BERLIN – Njemački automobilski div Mercedes u trećem je ovogodišnjem tromjesečju zabilježio međugodišnji pad prodaje od četiri posto, na 510.600 vozila, objavila je u utorak kompanija.
Kako navode iz Mercedesa, prodaju su usporili nestabilno tržište, promjena modela E-klase i manjak jedinica iz tražene linije GLC zbog uskih grla u kanalima nabave, odnosno smanjene proizvodnje.
Mercedes je u prvih devet mjeseci 2023. ipak zabilježio rast prodaje od dva posto, na 1.529.800 jedinica.
Prodaja je, inače, u skladu s prijašnjim procjenama kompanije iz Štutgarta, koja ove godine očekuje otprilike iste brojke kao i 2022. godine.
Lokalni konkurent iz Minhena, BMW, istovremeno je značajno povećao prodaju i učvrstio vodeću poziciju u svijetu proizvođača automobila iz premium segmenta.
Od početka jula do kraja septembra Bavarci su kupcima isporučili 622.000 jedinica, gotovo šest posto više nego prethodne godine, a od januara do septembra prodaju su povećali za pet posto na 1,836 miliona jedinica.
BMW se takođe suočio s kašnjenjima u isporuci dijelova, ali je imao manje problema s tempom proizvodnje. Generatori rasta bili su najskuplji modeli više klase i e-automobili. (Seebiz)