NJUJORK – Američka kompanija za e-trgovinu Amazon freš saopštila je da snižava cijene hiljada prehrambenih artikala, kako bi privukla kupce, koji će svakodnevno imati popuste do 30 odsto na 4.000 artikala u prodavnicama i na mreži.

Služba za dostavu namirnica na mreži, koja takođe upravlja s nekoliko fizičkih trgovina, navodi da su u Sjedinjenim Američkim Država pojeftinili meso, morski plodovi, smrznuta hrana, mliječni proizvodi i sirevi, pića, grickalice i tjestenine, kao i proizvodi privatne robne marke Amazon, preneo je CNN.

Ova kompanija se tako pridružila sve većem broju prodavaca na malo, uključujući Target i Volmart, koji snižavaju cijene jer nastoje da privuku potrošače u prodavnice i na internet.

Cilj trgovinskih kompanija je da ljudi slobodnije troše kako na osnovne artikle, kao što je hrana, tako i na kupovinu nove odjeće, ukrasne predmete, umjetnine… U pokušaju da privuče više kupaca Target je ove nedjelje smanjio cijene na više od 1.500 popularnih proizvoda, od putera do deterdženta.

Volmart je prošle nedjelje saopštio da je pojeftinio skoro 7.000 artikala u svojim prodavnicama, uz konstatataciju da je primećena deflacija nekih ključnih namirnica.