ŠAMAC – Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić je u Šamcu posjetio market “Bingo” čijoj je upravi i zaposlenima zahvalio što su dio kampanje “Društveno odgovorni”.
“Republika Srpska je ostala otvorena za razgovor sa svim poslovnim subjektima u okviru kampanje `Društveno odgovorni` koja teče u najboljem redu u svakom marketu širom Srpske”, izjavio je Šulić Srni.
On je naglasio da je “Bingo” pokazao društvenu odgovornost i da je od samih početaka partner resornog ministarstva.
“U šamačkom `Bingu` mora se posebno izdvojiti i pohvaliti kreativnost zaposlenih koji su na drugačiji način uspjeli dodatno da privuku pažnju kupaca i da bude vidljivo svih 57 proizvoda sniženih u okviru kampanje `Društveno odgovorni`”, rekao je Šulić.
On je naveo da ga je menadžment “Binga” obavijestio da do sutra traje kampanja za ovih 57 proizvoda, a već od ponedjeljka, 2. septembra, će biti sniženi novi proizvodi.
“Obuhvaćena je roba široke potrošnje, ali imamo i voće koje je sniženo, a dolazi školska godina pa su znatno sniženi neki artikli prilagođeni školarcima”, rekao je Šulić.
Savjetnik predsjednika Republike Srpske Milan Đurđević pohvalio je kampanju “Društveno odgovorni” koju je Ministarstvo trgovine i turizma Srpske pokrenulo u junu prošle godine s obzirom na to da su globalnom inflacijom i rastom cijena bili pogođeni tržište i potrošači, čime su trgovci pokazali solidarnost i dio namirnica oslobodili marži.
“U septembru prošle godine podršku kampanji pružio je i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, nakon čega su se priključili veliki trgovinski lanci. Danas ovu kampanju podržava dvadesetak trgovina i trgovinskih lanaca, a sniženo je više od 300 artikala”, rekao je Đurđević.
Rukovodilac službe marketinga u kompaniji “Bingo” Tatjana Paunoski rekla je Srni da je saradnja sa relevantnim institucijama uvijek dobrodošla na zadovoljstvo zaposlenih i krajnjih kupaca.
“`Bingo` postavlja visoke standarde u trgovačkom sektoru, kako kontinuiranim povećanjem plata i isplatom dodatnih beneficija zaposlenima, tako i nezavisnim aktivnostima za ublažavanje efekata poskupljenja. Jedna od takvih aktivnosti je `Bingo za bebe` koja znači da se hrana, sokovi i voda za bebe prodaju bez marže u svim `Bingo` trgovinama širom BiH. Ovim i sličnim aktivnostima, kao i mjerama donesenim u saradnji sa Vladom, omogućavamo kupcima da imaju pristupačnije cijene”, navela je Paunoska.