Radnici u Aziji, kada su na poslu, utroše najviše vremena na to da “izgledaju zauzeto”.

Drugim riječima, manje se fokusiraju na samu produktivnost posla i obavljanje zadataka, a više na to da djeluje kao da mnogo rade, pokazuje nova analiza, tj. anketa koju je uradio “Salesforce”, podružnica “Slecka”, u saradnji s istraživačkom firmom “Qualtrics”.

Oni su izvukli podatke na osnovu 18.000 ispitanika, uključujući rukovodioce, prenio je CNBC.

Tzv. performative work, koji se u engleskom koristi kao termin koji označava ovu vrstu ponašanja na poslu, uključuje “provođenje velikog broja sati na sastancima na kojima timovi, navodno, predstavljaju dostignuća, umjesto što se fokusiraju na donošenje odluka ili rješavanje problema”.

Istraživanje je pokazalo da su zaposleni iz Indije (43%), Japana (37%) i Singapura (36%) prijavili da troše više svog vremena na takav posao od globalnog prosjeka (32%).

Izraženost “performativnog posla” je najveća, dakle, u Indiji, Japanu i Singapuru, a slijede Francuska sa 31%, Ujedinjeno Kraljevstvo sa 30 odsto, Australija i Njemačka sa po 29 procenata, Sjedinjene Američke Države i Južna Koreja sa po 28 odsto.

Globalno rangiranje koje mjeri vrijeme utrošeno na “stvarni posao” donosi sljedeće podatke: Južna Koreja 72%, Australija 71%, Njemačka 71%, Sjedinjene Države 71%, Ujedinjeno Kraljevstvo 70%, Francuska 69%, Japan 63%, Singapur 63% i Indija 57%. (Telegraf biznis)