NJUJORK – Američki lanac brze hrane Mekdonalds planira da u ponudu u svojim restoranima u SAD uvrsti sadržajniji obrok od pet dolara, sa četiri artikla kako bi spriječio sve upadljiviji odliv potrošača sa nižim primanjima.

Novi obrok bi sadržao “mekčiken” ili “mekdabl”, kao i četiri komada piletine, pomfrit i piće, prenosi CNBC.

Potencijalna nova ponuda dolazi u vrijeme kada brojni potrošači sa niskim primanjima počinju manje da troše, što naročito važi za brendove brze hrane.

“Potrošači su i dalje diskriminisani sa svakim dolarom koji potroše jer se suočavaju sa povišenim cijenama u svakodnevnoj potrošnji, što stvara dodatni pritisak na industriju restorana brze usluge”, rekao je izvršni direktor kompanije Kris Kempčinski.

Američki gigant je nedavno saopštio da su njegovi kuvari napravili “veći, zasitni hamburger” u pokušaju da povećaju prodaju, prenosi Blumberg.

Novi proizvod će prvo biti predstavljen na određenim tržištima kako bi se testirala njegova privlačnost na globalnom nivou.

Kompanija Mekdonalds je u decembru predstavila planove za podsticaj rasta fokusiranjem na osnovne stavke menija. Do sada je pokrenula reklamnu kampanju koja ističe poboljšanja u sendvičima big mek i dupli čizburger.