PEKING – Kineska kompanija za e-trgovinu Alibaba objavila je kvartalne rezultate koji pokazuju najveći rast prihoda u gotovo dvije godine
Alibaba je izvijestila o rastu prihoda od 14 posto na 234,16 milijardi juana u periodu april – jun, što je iznad konsenzusa od 224,92 milijarde juana.
Neto dobit skočila je 51 posto na 34,33 milijarde juana, iznad konsenzusa od 28,66 milijardi juana, dok je prilagođena EBITDA porasla 27 posto na 52,1 milijardu juana, uz povećanje marži na 22 posto s prošlogodišnjih 20 posto, piše Momentum.
Prihodi od trgovačkog poslovanja na kineskom maloprodajnom tržištu porasli su 12 posto na nešto manje od 115 milijardi juana, a unutar njega se profitabilni CRM segment, koji uključuje marketinške usluge, nakon nekoliko kvartala pada, vratio rastu po stopi od 10 posto.
Broj dnevno aktivnih korisnika aplikacije Taobao u junu je porastao za 6,5 posto, dok je taj rast u julu ubrzan na sedam posto.
Sve veća orijentacija kompanije prema međunarodnim tržištima počela je davati rezultate pa je ovaj segment poslovanja zabilježio rast od 60 posto na 17,14 milijardi dolara. To je doprinijelo uspjehu logističkog odjela Cainiao, koji je zabilježio rast prihoda od 34 posto na 23,16 milijardi juana.
Alibabino poslovanje u oblaku zabilježilo je rast od četiri posto na 25,12 milijardi juana, a iako znatno bolji rezultat nego u prethodnom tromjesečju, pod pritiskom je slabijih prihoda velikih klijenata, kao i smanjene potrebe za radom na daljinu i obrazovanjem, koji je dominirao u prošlogodišnjem usporednom periodu.
Kompanija je izvijestila da ovaj poslovni segment doživljava “jaku potražnju” za modelima za obuku vještačke inteligencije i povezanim uslugama.
Vjerujemo da je prilika za rast podstaknuta uslugama vještačke inteligencije tek započela i da tehnološka revolucija koju je izgradila vještačka inteligencija nije kratkoročna šansa, već početak nove ere”, poručili su iz uprave kompanije i istakli planove za daljnje ulaganje u razvoj vještačke inteligencije i poslovne prilike .
Alibaba je početkom godine navela da nastoji kompaniju reorganizovati u holding sa šest jedinica, a cloud segment poslovanja među prvima je izdvojen i vrednovan na tržištu.
Očekuje se da bi se trgovački lanac Freshippo i logistički biznis Cainiao mogli pojaviti na tržištu za manje od godinu dana kroz inicijalnu ponudu dionica.
Dionice Alibabe na njujorškoj su berzi juče skočile 4,6 posto na 99,2 dolara, dok su od početka godine zabilježile rast od 12,6 posto. (Seebiz)