SAN HOZE – Kalifornijska kompanija Zum, poznata po istoimenoj platformi za onlajn komunikaciju, saopštila je da je njen neto profit u drugom kvartalu međugodišnje porastao na 182 miliona dolara, odnosno 59 centi po dionici.
Firma Zum računa period od maja do kraja jula kao drugi kvartal u svojoj fiskalnoj godini. Kako navodi CNBC, ovaj rezultat je znatno bolji u odnosu na isti kvartal prethodne godine, kada je Zum zabilježio neto profit od 45,7 miliona dolara, odnosno 15 centi po akciji.
Prihod Zuma u drugom kvartalu iznosi 1,14 milijardi dolara, što je više od predviđanja analitičara kompanije Refinitiv, koji su prognozirali prihod od 1,12 milijardi dolara.
Uprkos solidnim rezultatima, kompanija raste mnogo sporijim tempom nego prije dvije godine kada je u jeku pandemije virusa korona njen prihod porastao skoro pet puta međugodišnje. Zum očekuje prihod između 4,485 i 4,495 milijardi dolara za cijelu fiskalnu godinu.