HJUSTON/ LONDON – Velike naftne kompanije kao što su američke Ekson Mobil (Exxon Mobil) i britanski Šel (Shell) plaćaju milione influenserima i PR kompanijama kako bi ostvarili kontakt sa mlađom generacijom, posebno milenijalcima.
Kako prenosi Biznis insajder, više od 100 influensera je od 2017. godine sarađivalo sa velikim naftnim kompanijama.
“Naftne kompanije nastoje da pridobiju povjerenje mlađe generacije”, izjavio je zamjenik urednika portala DeSmog u Velikoj Britaniji, Sem Brajt.
Prema njegovim riječima, ove firme ne žele samo da promovišu određen proizvod, već i da poprave svoj imidž u očima javnosti. Poznata influenserka Nora Kapistrano Sangalang, koja ima 1,7 miliona pratilaca na društvenim platformama TikTok i Instagram, je promovisala britanski Šel.
Američka TikTok influnserka Meredit Stil je reklamirala Ekson Mobil, što je moglo da primijeti i milion njenih pratilaca. Šel je udružio snage i sa PR agencijom Edelman koja treba da promijeni sliku naftne kompanije u očima mladih.
Kako stoji na sajtu ove PR agencije, Šel želi da se milenijalci emocionalno povežu sa zalaganjem ove kompanije za ekologiju i održivu budućnost.
“Potrebno nam je da milenijalci zaborave na predrasude o velikim naftnim kompanijama i počnu da razmišljaju o Šelu iz drugačije perspektive”, navodi agencija Edelman. (Tanjug)