PEKING — Kineski proizvođač pametnih telefona Xiaomi prodaje svoje nove električno vozilo bolje od očekivanog, što ga dovodi bliže rentabilnosti uprkos nižim cijenama od Tesle Model 3.
Xiaomi je primio više od 70.000 narudžbi za svoju električnu limuzinu SU7 do 20. parila, što je blizu prvobitnog cilja kompanije za cijelu godinu za isporuke ove godine, rekao je izvršni direktor Lei Jun ulagačima u utorak.
Kompanija sada namjerava isporučiti 100.000 svojih novih električnih vozila ove godine, rekao je.
Xiaomi je izdao SU7 krajem marta s cijenom oko 4000 dolara nižom od Teslinog Modela 3 i započeo je isporuke. Kineska kompanija za pametne telefone trebala bi uživo prenositi ažuriranje automobila u 9.20 u četvrtak, kada počinje sajam automobila u Pekingu.
“Breakeven bi se ostvario ako godišnja prodaja dosegne 300[k]-400k”, rekli su analitičari Citija u izvještaju, citirajući Dan investitora. Podigli su prognozu bruto profitne marže svog automobilskog segmenta na 6% ove godine, u odnosu na prethodno očekivani gubitak od 10%.
Analitičari Citija povećali su svoju prognozu zarade po dionici za 25% ove godine i sada očekuju da će Xiaomi isporučiti 100.000 automobila ove godine, 200.000 sljedeće godine i 280.000 2026. godine.
Za kontekst, Tesla Kina prodala je više od 600.000 automobila prošle godine, prema Kineskom udruženju osobnih automobila. Li Auto, koji tehnički uglavnom prodaje hibride, lani je prodao 376.000 automobila, dok je Nio prošle godine prodao nešto više od 160.000 automobila, pokazali su podaci.
Li Auto je imao bruto maržu od 23,5% u četvrtom tromjesečju prošle godine, dok je bruto marža Nia iznosila 7,5%, oboje više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Teslina bruto marža uzastopno je padala tokom proteklih pet kvartala na 17,4% u prva tri mjeseca ove godine. Podaci o bruto marži ne uključuju operativne troškove.
Kada je Xiaomi prošlog mjeseca lansirao SU7, Lei je rekao da će kompanija svaki automobil prodavati s gubitkom. (Seebiz)