Dodjelom nagrada za najbolji novinski članak ili TV prilog koji se bavi problemom crnog tržišta duvanskih proizvoda u BiH, završena je peta kampanja “Stop švercu” koju zajednički organizuju Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) i Udruženje ekonomista RS SWOT.

Prvu nagradu osvojila je Svjetlana Šurlan iz Bloomberg-a, čiji je članak na analitičan način posebno istakao važnost suzbijanja crnog tržišta cigareta i doprineo podizanju svesti javnosti o ovom problemu.

Drugu nagradu dobili su: Dejan Tovilović (Capital.ba), Dino Bezdrob (Klix.ba), Kristina Sekerez (ATV) i Enisa Aletić (Nova BH). Njihovi članci I TV prilozi su svojim kvalitetom i objektivnošću značajno doprineli kampanji, pružajući detaljne informacije i analize o uticaju šverca cigareta na ekonomiju i društvo.

Njima su nagrade uručene na prijemu u Banjaluci odakle je poručeno da su mediji važna karika u lancu borbe protiv šverca duvana te da su rezultati iz godine u godinu sve vidljiviji.