TREBINJE – Peti međunarodni sajam turizma, trgovine i ugostiteljstva u Trebinju “Mediteranski dani – 2010″ značajan je za promociju turističke ponude grada i cijele Hercegovine i dobra prilika da se okupe i predstave turistički kapaciteti i resursi i uspostave poslovni kontakti, razmijene iskustva i unaprijedi saradnja, izjavio je ministar za spoljnu trgovinu i ekonomske odnose BiH Mladen Zirojević.

“Drago mi je da je kvalitet ovog sajma prepoznat, kako u BiH, tako i u zemljama regiona. Sajam pretenduje da postane jedna od najznačajnijih manifestacija u ovom dijelu zemlje, a svakako je dobra prilika da se na jednom mjestu sastanu ljudi iz sektora ugostiteljstva i turizma, uspostave kontakte i razmjene saradnju”, rekao je Zirojević koji je danas u Trebinju otvorio Sajam.

On je istakao da je pozitivno što sajam ove godine akcenat stavlja na zdrav život i dodao da moderan svijet zbog načina i tempa života često zanemaruje zdravlje.

Govoreći o turističkim potencijalima Trebinja i regije, načelnik opštine Trebinje Dobroslav Ćuk rekao je da su turizam i proizvodnja zdrave hrane prepoznati kao pravci bržeg razvoja lokalne zajednice, čemu doprinose povoljni klimatski uslovi i geografski položaj.

Ćuk je izrazio uvjerenje da će Sajam turizma, trgovine i ugostiteljstva biti dobra prilika za promociju proizvoda ovoga kraja, kao i sklapanje uspješnih poslovnih veza.

Direktor preduzeća “Sajamski grad” Ljiljana Čičković istakla je da je, u odnosu na prošlogodišnji sajam, ovo stepenik naprijed po interesovanju koji je izazvao kod izlagača iz regiona.

“Prijavilo se i mnogo više izlagača iz istočne Hercegovine, jer su prepoznali da je ovo dobra prilika da bolje plasiraju svoje proizvode”, istakla je Čičkovićeva.

U zabavnom dijelu programa nastupili su Milica Radić i Muški hor iz Celja.

Trodnevna turističko-promotivna manifestacija održava se u Sportskoj dvorani “Miloš Mrdić”, u organizaciji preduzeća “Sajamski grad”, a osim iz BiH, predstaviće se i izlagači iz Srbije, Crne Gore, Slovenije i drugih susjednih država.

Saorganizator Petih “Mediteranskih dana – Trebinje 2010″ je Institut za ekonomiku poljoprivrede iz Beograda, a partneri agencije “Hors” i “MNM” iz Kragujevca.

U okviru sajma koji se održava pod motom “Zdrav život” biće odražana i tri okrugla stola, dok će u saradnji sa Agencijom za razvoj Hercegovine biti predstavljeni projekti iz poljoprivrede i turizma pod nazivom “Firma” i “Farma”.

Izvor Agencije