BILLUND – Već četvrtu godinu zaredom na vrhu liste najcjenjenijih svjetskih kompanija nalazi se “Lego”, a na drugom mjestu je “Disney”, prema upravo objavljenom godišnjem istraživanju. Obje kompanije se pojavljuju u prvih 10 još od 2011.

Inovacije, ulaganja u obuku osoblja i fokusiranost na kvalitet pomogli su im da zadrže dobru reputaciju, kazali su iz organizacije Reputation Institute, koja je u svojoj studiji Global RepTrak anketirala više od 80.000 ljudi u 15 zemalja.

“Lego” je dobio 78,9 od mogućih 100 bodova, a “Disney” 78,1. Slijede “Rolex”, “Ferrari”, “Microsoft”, “Levi Strauss”, “Netflix”, “Adidas”, “Bosch” i “Intel”, koji su ušli u prvih 10.

Studija je fokusirana na to kako ljudi doživljavaju kompaniju, uključujući njene proizvode, upravljanje, liderstvo, finansijsku uspješnost, koliko je inovativna i kakav uticaj ima na društvo u cjelini.

“Lego” i “Disney” postigli su dobre rezultate u pogledu svojih proizvoda i usluga.

Misle na okolinu i ulažu u obrazovanje
– Oni su sjajni na polju inovacija i sposobni su se prilagoditi iz godine u godinu i proširiti svoju ponudu proizvoda – kaže Isadora Levy iz organizacije Reputation Institute.

Levy pripisuje “Disneyjev” ulazak u streaming i “Legov” prelazak na reciklirane kockice, odnosno one na bazi biljaka do 2030. godine kao primjere kako ispunjavaju zahtjeve potrošača.

“Disney” je dobro pozicioniran i zbog svog ulaganja u obrazovanje: 2018. godine uložio je 50 miliona dolara u obuku osoblja, uključujući finansiranje visokog obrazovanja i stručnih kurseva.

U prvih 10 ove godine nisu ušli “Google” i “Apple”, koji su bili prvi i drugi kada je anketa započela 2011. godine. “Google” se svake godine do 2018. nalazio u prvih 10, dok se “Apple” pet puta našao na jednoj od deset vodećih pozicija.

“Google” je ispao iz prvih 10 zbog određenih pritužbi na to kako tretira svoje radnike.

– Ovogodišnjih prvih 10 kompanija su one koje uspijevaju uravnotežiti elemente poput finansijske uspješnosti i korporativne odgovornosti – dodala je Levy. (BiznisInfo.ba)