Kineski proizvođač telefona Oppo kreće u svoju evropsku ekspanziju, nakon slabijeg uticaja epidemije na poslovne rezultate nego se prvobitno predviđalo.

Oppo izvještava kako je uspostavio partnerstvo s jedanaest telekomunikacijskih operatera kao dio njihovog projekta „5G Landing Project“ koji promoviše implementaciju 5G proizvoda i usluga, te spajanje sa drugim industrijama.

Posebno su naglašena nova partnerstva sa evropskim telekom operaterima, među kojima se ističu francuski Orange, britanski Vodafone, njemački Deutsche Telekom, španjolska Telefonica, ali i meksički Telcel izvan Evrope.

Wu Qiang, direktor marketinga kompanije, je izjavio kako su u drugoj polovini 2019. godine prodajni rezultati Oppo-a izvan Kine nadmašili one unutar Kini, sa 200-tnim procentom rasta u Evropi i 60 posto rasta u Indiji. Trenutno Oppo prodaje svoje proizvode u više od 40 zemalja svijeta, prenosi Seebiz.eu.

Napominju kako su im prodajni rezultati snažno pali početkom februara, ali su se i brzo oporavili do kraja mjeseca, te da je sveukupna slika puno optimističnija od inicijalne. Njihova pretpostavka je da će kinesko tržište ove godine proizvesti pet posto manje telefona nego lani, kao posljedicu epidemije.

Oppo je uspio pokrenuti 80 posto svoje ukupne proizvodnje, od koje se 45 posto nalazi u Kini, a ostatak u Indoneziji, Indiji, Alžiru i Bangladešu. Oppo je u petak predstvaio svoj najnoviji model Find X2 seriju.