Vlasnik “Zare”, španski lanac trgovina odjećom “Inditex” je izvijestio o 70-postotnom padu profita u 2020. godini, odnosno padu u vrijednosti od 1,1 milijardi evra.
Pad je uslijedio nakon što su njihove mnoge prodavnice odjeće morale biti zatvorene usljed globalnih lockdowna koji su uzrokovani pandemijom virusa korona.

Neto dobit u četvrtom tromjesečju je pala za 53 posto, sa 6,3 milijarde na 435 miliona evra s obzirom na ponovljene lockdowne pred Božić širom Evrope.

Između dva lockdowna “Zara” je zatvorila skoro 1.000 prodavnica širom svijeta i u planu je još veliki broj zatvaranja. Međutim fokusirali su se na online prodaju gdje su i zabilježili određeni rast. Osim toga, štetu su pokušali ublažiti i tako što su smanjili zalihe za devet posto u odnosu na godinu ranije.

Svoju “Zara” aplikaciju su značajno unaprijedili u mnogim državama gdje do tada nije pretjerano korištena, a za online kupovinu “Zara” nudi i neke pogodnosti u vidu sniženja. “Inditex” je tada kazao kako je cilj postati konkurentan u online prodaji brendovima poput “H&M”-a, “Uniqloa”, “Fast Retailinga”, “Asosa” i “Boohooa”. (Klix)