NJUJORK – Promet na malo u SAD tokom “Amazonovog” 48-časovnog događaja “Prime Day” premašio je raniji rekord zabilježen za vrijeme prošlogodišnjeg Cyber ponedjeljka.
Ukupan promet u e-trgovini je u ponedjeljak i utorak iznosio više od 11 milijardi dolara, što je rast od 6,1 odsto u odnosu na “Prime Day” održan u oktobru 2020, prema indeksu koji prati kompanija “Adobe Analytics”, izvještava CNBC.
Taj indeks obuhvata više od bilion online posjeta američkim maloprodajnim siteovima i preko 100 miliona artikala u 18 kategorija proizvoda.
Promet na malo na mreži iznosio je u ponedjeljak, prvog dana “Prime Daya”, 5,6 milijardi dolara, a drugog dana 5,4 milijarde dolara, navodi se u saopštenju “Adobea”.
Minuli ponedjeljak je najprometniji dan po digitalnoj prodaji u dosadašnjem toku godine, a utorak je drugi po vrijednosti, dodali su iz “Adobea”.
Tokom prošlogodišnje sezone prazničnih kupovina, za vreme Cyber ponedjeljka, ostvaren je promet od oko 10,9 milijardi dolara, što je američki jednodnevni rekord u online potrošnji. (B92)