![](https://swot.ba/wordpress/wp-content/uploads/amazon-prime-day-1.jpg)
NJUJORK – Kupci širom svijeta prijavili su jutros probleme sa pristupom onlajn prodavnicama na platformi Amazon.com, a iz kompanije saopštavaju da su u međuvremenu otklonili problem.
Prema veb sajtu Daun detektor, onlajn usluge na “Amazonu” su bile u prekidu gotovo dva sata, pri čemu je više od 38.000 korisnika prijavilo da imaju probleme da pristupe internet prodavnicama na “Amazonu”, izvještava Rojters.
Problem se prvo manifestovao noćas u Sjedinjenim Državama, a jutros i u većem dijelu ostatka svijeta.
“Neki kupci su možda privremeno imali problema tokom kupovine. Riješili smo problem i sve sada teče normalno”, rekao je portparol “Amazona”, ali je odbio da komentariše razlog prekida.
To je drugi veliki poremećaj u funkcionisanju ove platrforme za onlajn trgovinu od kraja juna, kada su korisnici takođe na kratko imali problem sa pristupom “Amazonovim” servisima, uključujući Aleksu i Prajm Video.