Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg na virtuelnoj konferenciji Connect objavio je da je novo ime kompanije Meta.

Facebook mijenja naziv svoje kompanije kako bi odražavao svoje buduće ambicije te kako bi se suprotstavio kritici šire javnosti o svom uticaju na svijet putem svojih platformi nakon što je bivša radnica otkrila stotine internih dokumenata.

Društvena mreža će zadržati ime te će od sada tvrtka Meta biti vlasnica tri velika brenda: Facebook, Instagram i WhatsApp.

Rebrendiranje bi moglo biti dio nastojanja da se reputacija Facebooka promijeni i okrene nova stranica, nakon niza dezinformacija na njegovim platformama, neuspjeha u moderiranju sadržaja i otkrića o negativnom uticaju njegovih proizvoda na mentalno zdravlje nekih korisnika.

Promjena imena, koju je Zuckerberg najavio tokom kompanijske konferencije o virtuelnoj stvarnosti Connect, usklađena je s njenim sve većim fokusom na metaverzum, koji se odnosi na napore da se kombinuju tehnologije virtuelne i proširene stvarnosti u novom online carstvu.

“Puno sam razmišljao o našem identitetu dok smo započinjali ovo sljedeće poglavlje. Facebook je jedan od najčešće korištenih proizvoda u istoriji svijeta”, rekao je Zuckerberg u četvrtak, dodajući da je to kultni brend društvenih medija.

“Danas nas vide kao kompaniju društvenih medija, ali u našem ‘DNK-u’ mi smo kompanija koja gradi tehnologiju za povezivanje ljudi. A metaverzum je sljedeća granica, baš kao što su društvene mreže bile kada smo započeli”, dodao je.

Na konferenciji predstavljen je i novi smjer kompanije u kojemu se kreće, a to je stvaranje “metaverzuma”.

Vrijednost akcija tehnoloških giganata na Vol Stritu dostigla je danas rekordno visoku vrijednost nakon što je Facebook promijenio korporativno ime u “Meta”, što je pozitivno primljeno na berzi.

Berzanski tehnološki indeks “Nasdak” porastao je na za 1,24 odsto, na 15.425 poena, nakon što je dodirnuo vrijednost od 15.439 poena.

Vrijednost akcija Facebooka porasla je za 3,5 odsto, na 323 dolara po akciji.

Istovremeno je porasla i berzanska vrijednost “Tesle”, “Amazona” i “Applea”. (Agencije)