NJUJORK – Samo sedam godina nakon što je debitovao u Milanu, američki lanac Domino”s picerija napušta Italiju pošto nije uspio da pridobije lokalne kupce.
Ovaj gigant na tržištu brze hrane zatvorio je i posljednju od svojih 29 prodavnica na Apeninskom poluostrvu nakon borbe da se pozicionira u toj zemlji, koja je pokazala da je teško pridobiti domaće stanovništvo, izvještava “Blumberg”.
Izlazak kompanije iz Italije dočekan je pozdravima odobravanja na Tviteru, gdje su korisnici ismijavali Domino's što je uopšte pokušao da nađe uporište u domovini pice.
Domino’s je stigao u Italiju 2015. godine, kada je već imao više od 12.000 lokala širom svijeta. Planirao je da pridobije kupce „čisto italijanskim“ sastojcima, uključujući „100-postotni paradajz sos i mocarelu, i proizvode poput pršute iz Parme, Gorgonzole, sira Grana Padano i Mocarele od bivoljeg mlijeka iz Kampanije“.
Planove kompanije da “upeca” Italijane dostavom pice raspršila je pandemija, pošto su se i domaće picerije masovno okrenule isporukama na adresu naručioca zbog korona mjera ograničenja koje su zatvorile lokale.
U prošlogodišnjem izvještaju o poslovanju, kompanija nadležna za italijansku franšizu Dominosa navela je kao jedan od uzroka svojih loših rezultata „značajno povećan nivo konkurencije na tržištu dostave hrane“, prenio je “Blumberg”.