NJU­JORK – Pro­met na ma­lo u SAD to­kom “Ama­zo­no­vog” 48-časo­vnog do­gađaja “Prime Day” pre­ma­šio je ra­ni­ji re­kord za­bi­lježen za vrije­me pro­šlo­go­diš­njeg Cyber ­po­ne­dje­ljka.

Uku­pan pro­met u e-trgo­vi­ni je u po­ne­dje­ljak i uto­rak izno­sio vi­še od 11 mi­li­jar­di do­la­ra, što je rast od 6,1 ods­to u odno­su na “Prime Day” održan u okto­bru 2020, pre­ma in­de­ksu ko­ji pra­ti kom­pa­ni­ja “Ado­be Ana­ly­tics”, izvje­šta­va CNBC.

Taj in­deks obu­hva­ta vi­še od bi­li­on on­line po­sje­ta ame­ričkim ma­lo­pro­daj­nim si­teo­vi­ma i pre­ko 100 mi­li­ona ar­ti­ka­la u 18 ka­te­go­ri­ja proi­zvo­da.

Pro­met na ma­lo na mreži izno­sio je u po­ne­dje­ljak, prvog da­na “Prime Daya”, 5,6 mi­li­jar­di do­la­ra, a dru­gog da­na 5,4 mi­li­jar­de do­la­ra, na­vo­di se u sa­op­šte­nju “Ado­bea”.

Mi­nu­li po­ne­dje­ljak je naj­pro­me­tni­ji dan po di­gi­tal­noj pro­da­ji u do­sa­daš­njem to­ku go­di­ne, a uto­rak je dru­gi po vrije­dnos­ti, do­da­li su iz “Ado­bea”.

To­kom pro­šlo­go­diš­nje se­zo­ne pra­zničnih ku­po­vi­na, za vre­me Cyber ­po­ne­dje­ljka, os­tva­ren je pro­met od oko 10,9 mi­li­jar­di do­la­ra, što je ame­rički je­dno­dne­vni re­kord u on­line po­troš­nji. (B92)