ZVORNIK – U okviru kampanje “Naše je bolje”, koju je pokrenula Privredna komora RS, u Zvorniku je dvadesetak proizvođača iz Srpske predstavilo svoju proizvodnju prehrambenih proizvoda.

Predsjednik Područne privredne komore Bijeljina Mihajlo Vidić rekao je novinarima da je cilj kampanje da se kod domaćih potrošača stvori navika kupovine domaćih proizvoda, što će doprinijeti otvaranju novih radnih mjesta, poboljšanju plasmana domaćih proizvoda, te zašititi domaću proizodnju od konkurencije nekvalitetnog uvoza.

“Naša je odgovornost prema samima sebi da stvaramo naviku da kupujemo domaće proizvode, čime direktno podižemo proizvodnju i osiguravamo radna mjesta za sebe i našu djecu”, rekao je Vidić.

On je naglasio da domaća proizvodnja po svim parametrima zadovoljava sve standarde kvaliteta i ni u čemu ne izostaje iza kvaliteta proizvoda mega centara, čiji se proizvodi nalaze na policama trgovinski radnji u Srpskoj.

Vidić je najavio da će na policama trgovinskih radnji biti obilježena roba “naše je bolje, kupujmo domaće”, čime će se moći pratiti evidencija prometa domaćih proizvoda.

Prema njegovim riječima, Privredna komora i Vlada RS nalaze se na istom zadatku, kojim treba stvoriti što povoljniji ambijent da se privrednim subjektima na teritoriji Srpske omogući da ostavre što bolje proizvodne, a time i finansijske rezultate.

Mihajlo Ostojić , vlasnik marketa “Zvorničanka” gdje su predstavljeni proizvodi iz Srpske, rekao je da je kvalitet domaćih proizvoda ravan svjetskim kućama, ali da je potrebno da domaći proizvođači više rade na brendiranju svojih proizvoda.

Svoje proizvode, između ostalih, predstavile su domaće firme: “Bjanka”, “Vitinka”, “Aleksandrija” iz Zvornika, te “Vitaminka” iz Banjaluke, “Rakić komerc” iz Bijeljine, “Duga” iz Bratunca, “Marteks” iz Srbca, kao i druge firme iz RS.

Organizator ove kampanje je Područna privredna komora Bijeljina.

Izvor Agencije