ZAGREB – Nedostatak mjesta za parkiranje iako se naplaćuje, jednolična hrana, mali izbor voća i nizak nivo higijene najčešće su primjedbe gostiju u hotelskom smještaju na hrvatskom Jadranu.

Kako piše zagrebački Večernji list, primjedbe na parking se odnose na čekanje i po sat vremena za pronalazak mjesta, jer ga, kako se navodi, ne koriste samo gosti hotela.

“Stavili smo napomenu za bračni krevet, a dočekala su nas dva odvojena kreveta koja su na naš zahtjev spojena, ali razdvajaju se čim se malo pomakneš”, primjedbe su gostiju u jednom hotelu u Vodicama.

Iskustvo gostiju u apartmanima u Medilinu kaže:”Higijena je ispod nivoa, nameštaj, posuđe, prekrivači, peškiri, sve je zastarelo, “sveukupni utisak je 0 bodova!!!”.

Za jedan zadarski hotel gosti su kratko primjetili: “Osoblje na recepciji poluljubazno. Slab wi-fi, na bazenu nedovoljno ležaljki, sveukupan utisak – nije za tri zvjezdice”.

Takođe, jedna od primjedbi gostiju apartmana u Umagu glasi: “Hrana ukusna, ali siromašna, jednolična i dugo se čeka. Kao da smo u smještaju s dvije, a ne četiri zvjezdice”.