PODGORICA – Turistička organizacija Crne Gore, uz podršku MUP-a, pokrenula je kampanju “Poveži se sa Crnom Gorom” tokom koje će na graničnim prelazima biti upriličen doček turista, uz prigodne poklone i pružanje informacija o željenoj destinaciji.
Iz Nacionalne turističke organizacije Crne Gore navode da će kampanja trajati mjesec dana i da je za turiste obezbijeđeno više od 100.000 poklona.
Kampanja je počela na dva najprometnija granična prelaza Dobrakovo i Debeli brijeg i trajaće mjesec dana, a od sljedelje sedmice obuhvatiće i Aerodrom Tivat.
“Turisti koji prelaze ove granične prelaze biće dočekani uz osvježenje, promo poklone, među kojima su i jednodnevne kartice sa pet gigabajta interneta, i svi će moći da učestvuju i u nagradnoj igri”, navodi se u saopštenju.
Iz Turističke organizacije smatraju da će ovaj izraz dobrodošlice učiniti da zadovoljni gosti afirmišu Crnu Goru u Evropi i svijetu.
Direktor Nacionalne turističke organizacije Ana Tripković Marković rekla da je im je važno da na ovaj način pokažu turistima da su Crnogorci dobri domaćini i da njihov prvi kontakt sa Crnom Gorom učine što prijatnijim.
Policijski inspektor u Odsjeku za graničnu kontrolu Aleksandar Mandić rekao je da je ukupan promet putnika preko svih graničnih prelaza u Crnoj Gori u junu bio 2.647.888, što je rast od 18 odsto u odnosu na isti mjesec lani.
“Tokom jula registrovano je 1.347.563 putnika, što je rast od 18 odsto i taj trend će biti nastavljen do kraja mjeseca”, rekao je Mandić. (Srna, Foto Pixabay)