LONDON  – Društvena mreža Facebook planira da promijeni ime iduće sedmice i da poslovanje nastavi pod novim brendom koji će odražavati fokus kompanije na izgradnju metaverzuma, objavio je portal Verdž (Verge) pozivajući se na izvor koji je direktno upoznat s tim planovima.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zakerberg namjerava da govori o rebrendiranju na godišnjoj konferenciji kompanije “Konekt” 28. oktobra, ali bi plan mogao da bude objavljen i ranije, navodi Verdž, a prenosi Rojters.

Metaverzum se odnosi na svijet virtuelnog okruženja, kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a izraz može da se odnosi na digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti nalikuje realnom životu.

Rebrendiranjem će Facebook aplikacija za društvenu mrežu biti verovatno pozicionirana kao jedan od mnogih proizvoda u okviru matične kompanije, pod čijom kontrolom će biti i grupe poput Instagrama, Vocapa, Okulusa i druge, dodaje Verdž.

Iz Facebooka su rekli da ne žele da komentarišu glasine ili spekulacije.