SAN FRANCISKO – Izvršna direktorka kompanije X (Tviter) Linda Jakarino izjavila je da će „podaci ispričati pravu priču“ o njenim naporima da se bori protiv antisemitizma.
„Iako su neki oglašivači možda privremeno pauzirali reklamiranje zbog obmanjujućeg i izmanipulisanog članka, podaci će ispričati pravu priču“, navela je Jakarino u poruci zaposlenima, dodajući da je društvena mreža X jasna u pogledu napora da se bori protiv antisemitizma i diskriminacije.
Društvena mreža X izgubila je nekoliko velikih oglašivača, uključujući IBM i Comcast, a Bijela kuća je osudila vlasnika Ilona Maska nakon što je prošle nedjelje podržao post u kojem se tvrdilo da Jevreji raspiruju mržnju prema bijelcima.
U četvrtak je grupa za nadzor medija “Media Matters” saopštila da je otkrila da su se oglasi za vodeće brendove pojavljivali pored postova koji promovišu nacizam, prenosi Rojters.
Šest velikih brendova koji su pauzirali oglase (Epl, IBM, Soni, Dizni, Komkast i Paramaunt) zajedno su predstavljali 7 odsto prihoda od reklama u SAD u ovoj godini.
Tokom vikenda, Mask je objavio da će njegova kompanija podnijeti „termonuklearnu“ tužbu protiv “Media Matters” zbog, kako je rekao, „obmanjujućeg napada“ na platformu i najavio da će tužiti neprofitnu organizaciju, “vjerovatno već u ponedjeljak”.
Predsjednik “Media Matters-a” Anđelo Karuzone je odgovorio da je Mask daleko od zagovornika slobode govora kako se predstavlja.