SARAJEVO – Kompanija KAP, novi je proizvođač vode i sokova u BiH. Grupa domaćih investitora okupljenih u kompaniji KAP tokom prošle godine je započela proces preuzimanja bivšeg Ilidžanskog dijamanta. Paralelno sa preuzimanjem tekao je proces razvoja vlastitog brenda vode i sokova pod novim imenom KAP.

“Izuzetno smo ponosni što posjedujemo savremenu opremu za proizvodnju prirodnih izvorskih voda, prirodnih mineralnih voda, gaziranih mineralnih voda, te različitih vrsta sokova. Naši trenutni kapaciteti su 6.000 boca na sat , u ovoj fazi zapošljavamo 25 uposlenika sa realnim izgledima da se sa povećanjem kopaciteta i broj zaposlenih poveća na 40 do kraja godine. Uzimajući u obzir proizvodne kapacitete kojima kompanija KAP raspolaže, otvara nam se mogućnost pružanja usluga punjenja za potencijalne zainteresovane klijente”, naglasio je Nedim Ćerimović, direktor kompanije KAP.

Istaknuo je da će se kompanija u svome poslovanju voditi osiguranjem najviše razine svih poslovnih procesa s usmjerenošću na zadovoljstvo potrošača. U kompaniji je u toku uvođenje HACCP i ISO standarda kvaliteta, redovno se vrše analize izvorišta, nadzor kvaliteta od ulaska vode u proces punjenja do skladištenja i distribucije proizvoda…

Razvojni planovi kompanije KAP uključuju širenje na regionalnom i svjetskom tržištu.

“Proizvodni portfolio kompanije KAP u ovom trenutku obuhvata proizvodnju voda i gaziranih sokova. Kada su vode u pitanju, KAP nudi gaziranu mineralnu vodu, prirodnu mineralnu vodu, prirodnu izvorsku vodu, te gazirane sokove pod imenom Buzz sa okusima narandže, limuna i limete, biter lemona i kole. Cjenovno smo pozicionirani u srednjoj kategoriji cijena voda i sokova, kao premium domaći brand”, kazala je Slađana Nikić, direktorica prodaje kompanije KAP.

Ona je najavila da će kompanija KAP tržištu uskoro ponuditi mirne sokove pod nazivom KAP.

Kreativni tim agencije Communis potpisuje svježu i inovativnu kampanju za vodu KAP, koja je na male ekrane donijela crno-bijeli snimak intervjua sa Bruce Lee-jem u kojem je prenesena bit njegove filozofije, dinamični koncept koji se stalno mijenja, kao voda…

“Ponukani ovim Lee-jevim stavom kreativci Communisa su za vodu KAP osmislili kampanju koja ne želi samo prodati proizvod nego i ideju.

 „Budi voda, budi sve što želiš.“ je slogan kojim se, promovira brend vode KAP, ali je i inspirativni slogan za natječaj kojim se mladi ljudi u BiH pozivaju da ostvare svoje snove.

U prvih dvadesetak dana januara stiglo je oko 200 aplikacija za ovaj natječaj, za koje je glasalo oko 47.000 osoba iz cijele BiH”, rekla je Zvezdana Cvijetić, direktorica Agencije Communis.

Novi brend bh. vode KAP može se naći na policama svih većih trgovačkih lanaca u cijeloj BiH.

Izvor Agencije