MILANO – Prodaja i dobit talijanske Prade porasli su na kraju prošle godine prije svega zahvaljujući skoku prodaje u Kini.
Oporavak maloprodaje, koji čini oko 90% ukupnog udjela Prade, u drugoj su polovini podsticali kontinentalna Kina (52%), Tajvan (61%), Koreja (22%) i takođe Amerika (4%). Japan i Evropa patili su zbog nedostatka turista i dugotrajnih zaključavanja.

Ukupni prihodi pali su za 24% na 2,42 milijarde evra (2,9 milijardi USD) zahvaljujući poboljšanju u drugoj polovini godine nakon pada od 40% u prvih šest mjeseci.

Luksuzne modne kompanije teško su pogođene uticajem krize na turizam i putovanja, ali poboljšanje pozadine u Kini, jednom od najvećih svjetskih luksuznih tržišta, pomoglo je nekim kompanijama da odskoče.

Milanska Prada, poznata po svojim luksuznim torbicama i odjeći, takođe je profitirala od povećanja internetske prodaje.

Pandemija je ubrzala preusmjeravanje industrije luksuzne robe prema digitalnoj prodaji. Pradina prodaja kroz e-trgovinu više nego se utrostručila u 2020. u odnosu na nivo iz 2019.

Prošle je godine Prada pokrenula e-trgovinu na novim ključnim tržištima i obnovila vlastitu web stranicu. (Seebiz)