DUBAI – Najveća svjetska berza kripto valuta Bajnens je povodom Međunarodnog dana žena predstavila parfem “Kripto” koji prema zamisli marketinškog odjeljenja kompanije treba da podstakne više žena da uđu u trgovinu kripto valutama.
“Mislim da je cilj svega ovoga da budemo sarkastični i zabavni i pokušamo da pomerimo granice”, izjavila je direktorka marketinga (CMO) kompanije Bajnens Rejčel Konlan, prenosi Teh kranč.
Bajnens je predstavio parfem na društvenoj mreži Iks (Tviter), rekavši da se ovaj parfem “otvara osvežavajućim notama ozona, soli i mahovine, evocirajući suštinu oštrog i okrepljujućeg povetarca”.
Kompanija je napravila oko 100 bočica parfema “Kripto” koji zapravo nije na prodaju, ali žene mogu da probaju miris u tržnom centru u Dubaiju.
U kripto industriju ulazi sve više žena, ali muškarci i dalje predstavljaju većinu. Agencija Boston konsalting grup je navela da se među osnivačima kompanija vezanih za veb 3 tehnologiju nalazi samo sedam odsto žena, dok u najboljim kripto startap firmama žene čine 27 odsto zaposlenih.